De Zilveren Lepel
Naar een goed restaurant speuren, gebeurt meer en meer via internet. Niet te verwonderen dat initiatiefnemers van resto-sites er gebruik van maken om mensen hun mening te laten geven. En als er dan nog punten en rangschikkingen aan te pas komen, volgen de prijzen spoedig daarna.
Maar een uitstekend restaurant uitbaten is één zaak, je waren nog aan betaalbare prijzen afleveren een andere. Op die manier werden vorig jaar in verschillende provincies al zilveren lepels uitgereikt met daarbij horend diploma. Voor de provincie Antwerpen was het echter een primeur en en mooie zaak voor het Deurnese kwaliteitsrestaurant De Violin.
Omwille van de goede prijs/kwaliteit verhouding wisten zaakvoerder Peter Meersman en zijn team de begeerde zilveren lepel in de wacht te slepen.
"De Zilveren Lepel wist bovenal onze prima service en de fel gewaardeerde zakenlunch te waarderen", zegt Peter Meersman. "Die is niet alleen heel goed qua prijs, drank inbegrepen, maar kan ook geserveerd worden op het tempo dat de klant wil. Alhoewel een uurtje voor een driegangenmenu ons snel maar nog redelijk lijkt."
"Een lepel is weliswaar nog geen bestek, maar alle begin is moeilijk", grapt Peter Meersman.
Klik op de zilveren lepel voor de Zilveren Lepel menu